Marketing szeptany to działania marketingowe prowadzące do przyciągnięcia uwagi konsumentów poprzez wywołanie szumu wokół reklamowanego produktu, usługi lub firmy

Marketing szeptany cieszy się coraz większą popularnością wśród polskich użytkowników Internetu. Zbyt duża liczba standardowych reklam wywołuje zdezorientowanie i spadek zainteresowania ze strony odbiorców.

Marketing szeptany polega na inicjowaniu w Internecie dyskusji i, co za tym idzie, wygenerowaniu pozytywnych opinii konsumentów w stosunku do konkretnych marek. Wiarygodność wymienianych opinii i informacji jest kluczowym elementem prowadzenia tego typu kampanii reklamowych

W ramach marketingu szeptanego opracowujemy kompleksowe strategie promocji firmy, produktu lub marki poprzez zaangażowanie w społecznościach internetowych.

Na tę formę marketingu składają się głównie:

  • Aktywność na forach internetowych,
  • Administrowanie firmowymi kontami na portalach społecznościowych,
  • Inicjowanie debaty na tematy bliskie danej marce

Te niestandardowe działania stają się dla wielu firm najbardziej efektywnymi formami promocji w Internecie.